۲ پاسخ

اسهال شاید کنه

منکه خودم بخورم افقی میشم خیلی حساسیت زاست وسرماخوردگب میارد

سوال های مرتبط

مامان نیکی جانم🪻💞🦋 مامان نیکی جانم🪻💞🦋 ۱ سالگی
مامان هایلین مامان هایلین ۱۵ ماهگی
مامان دخمل 🩷و 🩵 مامان دخمل 🩷و 🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری