خانوما آزمایشم چ مشکلی داره؟قند دارم؟

تصویر
۷ پاسخ

مراعات کن شیرینی نمک نخور

قند یساعته یکم بالاست

عزیزم باید به دکتر نشون بدی

قند بایدزیر۹۰باشه

قند دوساعته یکم بالاست

بالاست قندت

خوبه ناشتا رو ۹۰

سوال های مرتبط

مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی
مامان اورهان💙👶🏻 مامان اورهان💙👶🏻 ۱ ماهگی
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد و مرصاد🩵 مامان مهراد و مرصاد🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی