دوستان علائم بارداری از کی شروع میشه؟

۵ پاسخ

واسه من تو هر دوتا بارداریم بعد از ۷یا ۸ هفته شروع شد،تنهاعلائمی که قبلش داشتم ترشحاتم زیاد شده بود و گاهی درد پریودی داشتم همین

برامن تازه این هفته شروع شده سردرد میگیرم همین

از همون اولش

علائم نداری؟من از ۴ هفته داشتم ، شایدم زودتر

من ک ی روز دارم ی روز نه

سوال های مرتبط

مامان جوجه هام🐥🐣 مامان جوجه هام🐥🐣 ۱ ماهگی
مامان دلی مامان دلی هفته بیست‌ودوم بارداری