خانما ویار یا علائم از کِی شروع میشه؟

۵ پاسخ

من از هفته پنجم علائم داشتم

قبلاً ویارم بیشتر بود تا نسبت به الان

من تا دو هفته پیش حالت تهوع داشتم ولی الان دیگه ندارم
امروز که رفتم دکتر گفت وقتی شرایط بچه و خود نرمال باشه تهوع کمتر می‌شه

من شیش هفته متوجه شدم ویار نداشتم اما موقع خوردن غذا عوق میزدم

من از 7هفتگی حالت تهوع گرفتم

سوال های مرتبط

مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهدیار 💙 مامان مهدیار 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۴ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته ششم بارداری
مامان علی مامان علی هفته هفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌وچهارم بارداری