مال من ۱۳هفتگی شروع شد
من سر بچه اولم از پنج هفته
سر این بچم از ۹هفته
منم خیلی استرس دارم اینورمن یک هفته لک بینی داشتم کی این دوهفته بگذره
سنوگرافی قلب رفتی؟؟
من از یک هفته قبل موعد همش حالت تهوع دارم ولی هر روز دارم بهتر میشم ولی زیر دلم و نافم کلا درد داره
منم ندارم
معمولا مال 3 ماه اوله دیگه.ولی ممکنه اصلا ویار نداشته باشی شما
۸ ۹ هفته
زیاد منتظر نباش یسریا اصلا ندارن منم تاحالا نداشتم
همین روزا🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.