سلام خانوم ها ویار حاملگی از کی شروع میشه ؟

۱۱ پاسخ

من از همون ماه اول داشتم و خودم نمی‌دونستم که باردارم بعد که آزمایش بارداری دادم تازه بیشتر هم شد

من هفته ۷ هستن فعلا یه سری بو ها اذیتم می‌کنه ولی نه خیلی زیاد . خدا بخیر بگذرونه🤣

از ۶شروعع تا ۱۱و۱۲به اوج میرسه

من از شش تهوع شروع شد از هفت بالا اوردم

من تازه شروع شده

ازاولش
من خیلی حالت تهوع داشتم هی ام بدتر میشه

من دوسه روزه شروع شده کمه ولی هست درحد تهوع

من هفته ۵هستم

من تا الان نداشتم یه چند روز بعد موعد پریودیم تهوع داشتم بالا نیاوردم تموم شد

سلام فکرکنم ازه هفت هفته فعلا ک منم ندارم من 4 هفته هستم

همه ندارن. ولی از هفت هفته ب بالا معمولا شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار 💙 مامان مهدیار 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۴ ماهگی
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته ششم بارداری