من از همون ماه اول داشتم و خودم نمیدونستم که باردارم بعد که آزمایش بارداری دادم تازه بیشتر هم شد
من هفته ۷ هستن فعلا یه سری بو ها اذیتم میکنه ولی نه خیلی زیاد . خدا بخیر بگذرونه🤣
از ۶شروعع تا ۱۱و۱۲به اوج میرسه
من از شش تهوع شروع شد از هفت بالا اوردم
من تازه شروع شده
ازاولش
من خیلی حالت تهوع داشتم هی ام بدتر میشه
من دوسه روزه شروع شده کمه ولی هست درحد تهوع
من هفته ۵هستم
من تا الان نداشتم یه چند روز بعد موعد پریودیم تهوع داشتم بالا نیاوردم تموم شد
سلام فکرکنم ازه هفت هفته فعلا ک منم ندارم من 4 هفته هستم
همه ندارن. ولی از هفت هفته ب بالا معمولا شروع میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.