خانما ترشی بخورم شیرم ترش میشه؟

۳ پاسخ

منم نمیخورم میترسم شیرم بد مزه بشه

بد مزه می‌کنه نه ترش

بخاطر سرکه تو ترسی میگن نخورین شیر بد میگنه

سوال های مرتبط

مامان داداشی مهدیار مامان داداشی مهدیار ۸ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۳ ماهگی
مامان 𝒦𝓊𝓱𝔂𝒶𝓇خان مامان 𝒦𝓊𝓱𝔂𝒶𝓇خان ۱۶ ماهگی
مامان قندونبات مامان قندونبات ۹ ماهگی