۱۰ پاسخ

وای ...من خیلی اب هویج میخورم تاالان خورردم ضررداشته دیگه نمیخورم نمیدونستم

دو سه ماهی یه لیوان هیچی نمیشه

من هنوزم دکترم میگ آب هویج و جیگر ممنوعه حتی برای رفع هوس هم نمیزاره بخورم ، آب هویج تازه قند هم خیلی میبرع بالا

خوده هویج رو بخور عزیزم ، آب هویج خالی نه میزان ویتامین آ خالص زیادی داره

من که اولیم خیلی خوردم

نباید بخوری

دکتر من گفت اصلا نخور

نخور دکتر من روز اولی که رفتم پیشش تاکید کرد نخور چون هم قندش خیلی زیاده هم خیلی ویتامین آ داره

زیاد نخور ویتامین ای ش زیاده مثل جگر

اخرا خوبه فک کنم

سوال های مرتبط