ی دارو بگین واس سوزش معده دارم میمیرم😭

۱۸ پاسخ

شیرین بیان تمام

شربت معده بخور درجا. سوزششو قطع میکنه

برو داروخونه بگو شربت ضد اسید بهت بده بگو باداری بهت میده من استفاده میکنم خیلی خوبه

فاموتیدین

واییییی منم تازه درگیرش شدم خیلیییییی بدههههههههههه😭😭😭

پنتوپرازول 40 و فاموتیدین ی قاشق چای خوری عسل

و بعدشم یکم بشین و بعد دراز بکش

مال منو فقط فاموتیدین اروم میکنه

شکر تو آب قاطی کن بخور

من شیر سرد آروم آروم میخورم خوب میشه

من عرق نعنا خوردم یکم داغونم

فاموتیدین
یا
رانیتیدین

لانزو۱۵

من فاموتیدین میخورم

من همیشه پنتوپرازول چهل نولپازا میخورم خوبه خارجیه این البته

پنتوپرازول ۴۰

ای دی ژل یا قرص لانزو

پنتوپرازول ۴۰

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ ماهگی
مامان مهدیار۱۳)آدریَن مامان مهدیار۱۳)آدریَن ۵ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان maman tiyana مامان maman tiyana روزهای ابتدایی تولد