۲۳ پاسخ

شربت آلمینیوم ام‌جی بدون اس بگیر یه قاشق بخور فوری خوب میشی

یه قاشق عسل بخور
عرق نعنا

گلاب ب روتون دیشب بخاطر سوزش معده وترش کردن ۴ لیتر بالا آوردم 😂 من تا بالا نیارم سوزشم خوب نمیشه🥲🥲

دکترم میگف. یخ و خورد کن. مثل یخ در بهشت. بعد بخور. خیلی تاثیر گذار. واسه ترش کردن و اسید

اگه نخود شور داری بخور ،بعد یکم عرق نعنا با آب قاطی کن دراز بکش و متکا رو بلندش کن ،سرت بلند تر از بدنت باشه

سیب اب ذو اتیشه

شربت معده

فقط اب خنک جرعه جرعه بخور

فاموتیدین 20 اگرم 40داری نصفش کن آب رو اتیشه

من دکترم برام کپسول ناشتا لانزو 30نوشت که واقعا عالی بود برای من خیلی برام تاثیر داشت و الان نزدیک یک ماه که خداروشکر اصلا معده درد ندارم

ی چیز سردبزارروی معدت

من دوغ میخورم خیلیییی بهتر میشم

من دکترم پنتاپرازول داد یه قرص گیاهی و یه شربت واقعا غیرقابل تحمله

پاشو ی مشت نان خالی بخور راحت میشه

من درحال حاضر معدمم میخادد بترکههه از درد میخام بمیرم 🤦🏻‍♀️

شیر سرد فقط

پنتاپرازول خیلی بهتره عوارض تو بارداری نداره و تایید شده پزشکه

عرق چهل گیاه یا نعنا

فقط تحمل کن 😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑

خیارسبز بخور

نون عسل یه لقمه بخور الان

فقط صبح ناشتا اگر امپرازول ۲۰ بخورم تا دو روز سوزش معده ندارم بعضیا هم میگن فاموتدین مجازه توی بارداری من امتحان نکردم چون امپرازول روم جواب میده دکترمم گفت از ماه ۷ میتونم بخورم بازم از دکترت بپرس حتما

میگن شیر ک من میخورم بد تر میشم میگن عرق نعنا که میخورم اثر نداره میگن ادامس بجویین خوب میشی من امتحان کردم خوب نشدم 😩😩شما امتحان کنید ببینین شاید جواب داد

سوال های مرتبط

مامان هیراد🐣 مامان هیراد🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۵ ماهگی
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد