مامانا راهکاری برای سوزش معده دارین؟🥺🥺

۱۷ پاسخ

دکتر به من قرص فاموتیدین داد گفت وعده های غذاییتو بیشتر کن ولی حجمشون رو کم کن،چایی وقهوه نخور یا کم بخور،یه سری خوراکی ها مثل پیاز خام واینا نخور.
گفت اصلا عرق نعنا نخور بدترش میکنه.وشربت آلومینیوم ام جی هم ضرر داره

سیب خوبه سر دخترم میخوردم آب سرد هم خوبه

موز بخور

شربت منیزیوم هیدروکساید

قرص نعنایی ( مواد غذایی ها دارن )
عرق نعنا با آب
چای نبات با عرق نعنا
آدامس

فاموتیدین. شیر گرم. سیب پوست کنده شده‌ .

فاموتیدین بستنی هم جوابه

سلام مامانای عزیزم سیسمونی میفروشم با قیمت پایین
مثلا رامپر ۱۸۵ت
سرهمی ۲۰۰ ت
و خیلی چیزای دیگ با قیمت پایین
برای مامانایی ک تو این وضع اقتصادی نتونستن برا نی نی خوشگلاشون لباس بخرن
سایت خرید داریم لینک سایت تو کانال روبیکامون هست
اینم لینک کانال روبیکا
@karenshopingg

تحمل کن غذا کم حجم تر بخور نشسته بخواب😭

به دکتر بگو قرص ناشتا میده بخور خوب میشه

الان معدم بد میسوزه

شربت آدی ژل و قرص فاموتیدین دکترم برام نوشت

سلام
فقط قرص فاموتیدین و شربت آلمینیوم منیزیم

فقط تحمل

قرص معده دکترم ب من داد پنتومید ۴۰

شیر یا ماست سرد بخور واسه آخر شب
تایم روز هم هندونه گیلاس اینا کمک می‌کنه نداشته باشی

قرص پنتو پرازول

سوال های مرتبط

مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۸ ماهگی