فققققط فاموتیدین، من پری شب انقدر زیاد بود مجبور شدم دو تا بخورم
قرص پنتو پرازول ۴٠بخور
ناشتا پنتوازول 4۰ و بعد غذا هر وقت احساس بدی داشتی فاموتیدین 4۰ بخور
با احتیاط نه مثل نقل و نبات
هیچ راهی نداره من انگار آتیش از گوشام میزنه بیرون
برا من فقط شربت معده.همون لحظه خوب میشه
به من دکترم صبحا ناشتا پنتاپرازول داده بود شبا فاموتیدین ۴۰ خیلی خوب بود
فاموتیدین
واسه موهای نینی
منم دارم ممیرم از درد معده ام از صبح سه بار بستنی خریدم
فاموتیدین ۴۰ بخور ۱۲ ساعت یکی اشکال ندار۶
هییچیییی نینی داره مو در میاره🥺😍😍😍😍😍😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.