خانماچی واسه سوزش معده خوبه من دارم میمیرم

۱۱ پاسخ

فققققط فاموتیدین، من پری شب انقدر زیاد بود مجبور شدم دو تا بخورم

قرص پنتو پرازول ۴٠بخور

ناشتا پنتوازول 4۰ و بعد غذا هر وقت احساس بدی داشتی فاموتیدین 4۰ بخور
با احتیاط نه مثل نقل و نبات

هیچ راهی نداره من انگار آتیش از گوشام میزنه بیرون

برا من فقط شربت معده.همون لحظه خوب میشه

به من دکترم صبحا ناشتا پنتاپرازول داده بود شبا فاموتیدین ۴۰ خیلی خوب بود

فاموتیدین

واسه موهای نی‌نی

منم دارم ممیرم از درد معده ام از صبح سه بار بستنی خریدم

فاموتیدین ۴۰ بخور ۱۲ ساعت یکی اشکال ندار۶

هییچیییی نینی داره مو در میاره🥺😍😍😍😍😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان ❤️سامی ❤️ مامان ❤️سامی ❤️ ۸ ماهگی
مامان مه یاس🌼💗 مامان مه یاس🌼💗 ۱۳ ماهگی
مامان maman tiyana مامان maman tiyana روزهای ابتدایی تولد
مامان سدنا مامان سدنا ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری