۲ پاسخ

بد مزس کاکائوییش

من فک کردم تو شهر ما فقط سخت گیر میاد 😩🥺پدرم در اومد آخرم یه داروخونه داشت اونم فقط یکی 🥲الان تموم بشه موندم چیکار کنم 😭
شما چند وقته استفاده میکنید ؟راضید؟

سوال های مرتبط

مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان چشم خوشگله مامان چشم خوشگله روزهای ابتدایی تولد