۳ پاسخ

معمولا به کسایی که وزن بالا دارن مولتی نمیدن.
به صورت موردی و انتخابی بعضی ویتامین ها رو میدن.
بهتره از دوترت بپرسی.

دکتر ب من گفت صبحانه بخور چون اشتها اوره

سلام .بهداشت به من مولتی داده ..بعد ناهار میخورم روزی یدونه ..

سوال های مرتبط

مامان ارمیا و آرن مامان ارمیا و آرن هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته پانزدهم بارداری
مامان نیک آفرید مامان نیک آفرید هفته بیستم بارداری