خانما چیکار کنم دخترم پستونک بگیره

۵ پاسخ

خانمی کیستتو دکتر برداشت؟

پستونک اونت ۹۸ درصد نوزادا میگیرنش پستونک بادامی ارتودنسی ،من گرفتم خیلی خوبه بچم میگیرتش
بنظرم چن قطره بهش شیر بزن ،پستونک رو بازی بده رو لباش دهن باز کرد یه لحضه بذار دهنش تا خواست بگیره بکشش مشتاقش کن دوباره امتحان کن که بگیره بعدش چندتا ضربه با انگشت بزن رو پشت پستونک

بع منم بگین

یکم آب قند بزن،خیلی کم

قطره آد بزن رو پستونک شاید بگیره

سوال های مرتبط

مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۲ ماهگی
مامان ماهورا❤️ مامان ماهورا❤️ ۱۳ ماهگی
مامان آنیسا و آرکان مامان آنیسا و آرکان ۴ ماهگی
مامان نورا♥ مامان نورا♥ ۴ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی