سلام از واکسن چهارماهگی😅

تصویر
۵ پاسخ

خیلی سخت بود واکسن بچه من خیلی خیلی

پسرمنم امروز واکسن زد

خیلی گریه کرد؟منم چند روز دیگه باید بزنه😢

عزیزم مواظب باش جاش خنک باشه و لباسش زیاد نباشه.انشالا سبک بگذره

اى جانم فندق كوچولو
سختيش روز اوله خوب ميشه
وزنش چقدر بود؟

سوال های مرتبط

مامان آیلین خانم💗 مامان آیلین خانم💗 ۱۶ ماهگی
مامان پسرخان🩵 مامان پسرخان🩵 ۵ ماهگی
مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۱۰ ماهگی
مامان سونیا مامان سونیا ۱ سالگی
مامان حسام 👶🏻🧸 مامان حسام 👶🏻🧸 ۱۳ ماهگی
مامان گل دختر مامان گل دختر ۱۱ ماهگی