سلام از واکسن چهارماهگی😪

تصویر
۵ پاسخ

فداش بشم ، ان شاءالله سبک باشه

پسرم منم زیاد اذیت نشد خوب بود

واسه ما که خیلی خوب بود خداروشکر

چندتابود

انشالله سبک باشه براش

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین ۱ سالگی
مامان پسرخان🩵 مامان پسرخان🩵 ۵ ماهگی
مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۱۰ ماهگی
مامان سونیا مامان سونیا ۱ سالگی
مامان حسام 👶🏻🧸 مامان حسام 👶🏻🧸 ۱۳ ماهگی
مامان گل دختر مامان گل دختر ۱۱ ماهگی