۸ پاسخ

ریواس و اینا از کجا پیدا میکنید دیشبم یکی میگفت چاقاله بادوم اخه تو قم هنوز هیچکدوم نیومده🥺🥴

مگه هست الان

مگه الان ریواس هس

عه عه عه انقد این تاپیکا اومد خب نمیگین ما دلمون میخواددددد گهواره چرا اینجوری شدههه

ریواس سردی داره ونفخ اوره ومانع جذب کلسیم ومنیزیم هست بهتره سه ماه اول تو مصرفش مراعات کنی

من تو گوگل خوندم گفته بود ضرر نداره. به دلیل فولیک اسید موجود درش میگن ضرر نداره ‌.باز از دکترتون بپرسین

ریواس فک کنم ضرره توبارداری

ترشح چطوری

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته هجدهم بارداری
مامان نرگس سالاری مامان نرگس سالاری ۷ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته هجدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آدا خانوم مامان آدا خانوم ۷ ماهگی