۷ پاسخ

چن هفته به دنیا اومد دستگاه هم رفت

نه عزیزم به نارس دنیااومدن ربطی نداره
به پهلوچپ بخوابونش

عزیزم این مدلی بگیرش اکه آروغ داشته باشه میزنه اگه نداشته باشه هم حالت خیلی راحتیه بعد شیر خوردن
فقط مثه این عکس ب شکم نخوابون بچه رو
روی دستت حتما به پهلوی چپ بخوابونش
موقعایی نیم ساعت از شیر خوردنش گذشته باشه پاهاشو هم با یک دست دیگه ت جمع کنی تو شکمش دل دردش خوب میشه

تصویر

یکم باید صبوری ب خرج بدی

دختر منم همینحوریه هر کار میکنم اروغ نمیزنه
بجاش همش بعد شیر خوردن بیست دیقه عمودی نگهش میدارم تو بغلم پشتشو ماساژ میدم ک راحت هضم کنه
بعدشم ب پهلو میخوابونمش

شیرت کافیه؟

بد شیر خوردن بالا نمیاره؟

سوال های مرتبط