خانوما کسی تو هفته من درد زیر شکم داشته

۷ پاسخ

سلام خانوما خیلی کشاله رونم و لگنم دردمیکنه اشکال نداره ؟

منم خودم درد شکم دارم استراحت میکنم خوب میشم

اره گلم همه دارن

دکترم گفت طبیعیه

من داشتم ب دکترگفتم شیاف داد

اره گلم همه

بله طبیعیه تو این هفته ها

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🍋لیمو🍋 مامان 🍋لیمو🍋 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آلبالو مامان آلبالو هفته هشتم بارداری
مامان امیر🌿مهدیار مامان امیر🌿مهدیار ۸ ماهگی