یسوال شیاف پروژسترون زیاد استفاده بشه عیبی نداره؟؟؟؟

۷ پاسخ

نه جای بچه محکم تر مکنه

هیچی نمیشه من سردختر تا۵ ماهگی گذاشتم زایمان خوبیم خداشکرداشتم

اره
کنارش استراحت هم داشته باش

من از روز اول تا هفته ۳۷سر دخترم گذاشتم
هیچی هم نشد

نه فکر نکنم چون به من گفت تا ۴ ماهگی استفاده کن

زایمان سخت میشه. دهانه رحم سخت باز میشه

نه عزیزم منک دکتر بهم گفت تا هفته ۳۴باید مصرف کنم

سوال های مرتبط

مامان قندک مامان قندک هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق نازم مامان فندوق نازم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان لبیک یا مهدی مامان لبیک یا مهدی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان اوینا و تودلی مامان اوینا و تودلی هفته هشتم بارداری
مامان 💝دونه برف💝 مامان 💝دونه برف💝 هفته سی‌وچهارم بارداری