۲ پاسخ

راحیل
ریهام

سلام ابرا خیلی قشنگه.ولی من بچم پسره وگرنه حتما ابرا میزاشتم

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان اسرا مامان اسرا روزهای ابتدایی تولد
مامان ابولفضل مامان ابولفضل هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آیلا خانوم مامان آیلا خانوم ۱۰ ماهگی
مامان رضا مامان رضا ۱۲ ماهگی