خانوما این ازمایش قندو کمی خونی اینام خوبه؟

تصویر
۴ پاسخ

قندت و رعایت کن

قند یکساعته کمی لب مرز هست بقیه چیزا خوبه

فقط قندتو یکم رعایت کن بالاتر نره

اره عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان Kian💙karen مامان Kian💙karen روزهای ابتدایی تولد
مامان امیدجان مامان امیدجان ۱۱ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری