ازمایش قندو دادین؟هزینش چقده

۱۲ پاسخ

۱۱۰۰ تقریبا ازاد بود با بیمه ۳۱۹ دادم
البته هم ازمایش قند سه مرحله ای بود هم ازمایش خون و ادرار

۱۲8۰ آزاد

با بیمه ۱۴ تومن

برو مامای بهداشت بنویسه رایگانه

1400قند تیرویید د یسری چیزا بود

۵۳۰ ازاد

۴۰۰ و خورده ای شد با بیمه تامین

۱۱۳۰

390شد برامن ویتامین D. کم خونی هم بود

با تکمیلی بیست و چهار و دویست تومن

۱۱۰۰ آزاد

ازطریق بهداشت دادم رایگان بود

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان روزهای ابتدایی تولد
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری