دخترا ازمایش قندو چند هفته دادین ۲۳ ک کامل شد برم ؟

۹ پاسخ

من28هفته دادم

من24هفته و5روز دادم

من ۲۳ هفته و ۶ روز دادم

نه گلم ۲۶ هفته برو

من ۲۴هفته م ک تموم شد دادم

فقط نگاه کن یه ماه بیشتر نگذره دکتر کی نوشته.اگه بگذره بیمه قبول نمیکنه

الان زوده یکی دو هفته دیگ برو

منم هنوز نرفتم بعد ۱۳ باید برم سونو دگ همون فک کنم بفرستم برم برا آزمایش

از ۲۴ تا ۲۸ زمانشه

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیکان مامان نیکان روزهای ابتدایی تولد
مامان Kian💙karen مامان Kian💙karen روزهای ابتدایی تولد
مامان گیلاس کوچولو💙 مامان گیلاس کوچولو💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری