خوشگلا ازمایش قندو هفته چندم برم بهتره؟

۷ پاسخ

برو من ۲۵ هفته رفتم

۲۶تا ۲۸ میتونی بری
بنظرم ۲۷ هفته برو

هفته ۲۴ تا ۲۵

من امروز رفتم ۲۶هفته و ۶ روز

مرسی عزیزم پس میرم تو همین هفته 🙏🏻

بهترین زمانش گفتن ۲۴ هفته س ولی تا ۲۸ فرصت داری

موقعشه الان

سوال های مرتبط

مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان گردالو🥰👶🏻 مامان گردالو🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان ... مامان ... هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان گیلاس کوچولو💙 مامان گیلاس کوچولو💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فسقل مامان فسقل هفته بیست‌وهشتم بارداری