خانما هفته چندم برم برا آزمایش قند

۶ پاسخ

۲۶ هفته

۲۶/۲۷میگن بهترین زمانه ک وارد ماه هفتم بشی منم همون موقع میرم

بین ۲۴ تا ۲۶

هفته 24تا 28وقت داری، من 24هفته و 1روز رفتم

از الانت تا هفته ۲۷/۸وقت داری ولی من دکترخودم گفت باید هفته ۲۴تکمیل شد انجام بدم

۲۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان قندم🩵 مامان قندم🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تودلی♥️ مامان تودلی♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تپل خان🥰👶🏻 مامان تپل خان🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد