سلام آزمایش قند توهفته چندم برم خوبه

۶ پاسخ

من ۲۵ هفته رفتم

۲۴ تا ۲۶ هفته

من ۲۴ هفته بودم ک رفتم

فکر کنم تو همین هفته باید بری

۲۵ هفته تا۲۸ هفته فرصت دارید انجام بدید

من ۲۴ رفتم

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🤍محمد مرصاد🤍 مامان 🤍محمد مرصاد🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی♥️ مامان تودلی♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری