خانوما کسی جدیدن ازمایش nipt داده ؟ هزینش چقده؟

۷ پاسخ

من ازمایشگاه خاتم دادم ۷۲۰۰

من فروردین دادم ۶ تومن ازمایشگاه سنا

من تازه دادم شد ۷/۳۰۰

۷و۵۰۰ایناس الان من که اسفند دادم ۶۲۰۰

شبیه همون انتی و سلفری هست کارایی این ازمایش؟

اخرای فروردین دادم ۷۳۰۰

برامن ٧تومن شد اخراي اسفند انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان Kian💙karen مامان Kian💙karen روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وهشتم بارداری