قشنگا آزمایش گلوکز هزینش آزاد چقده الان؟!

۹ پاسخ

بهداشت رایگان

من بیمه داشتم و هیچی ندادم

اره راحت بود من تو بارداری اولم شربت و خوردم و استفراغ کردم ولی این دفعه خوب بود من خودم آب سرد برده بودم خوردم تو پنج دقیقه ۴بار هم خون گرفتن و بعد اولین ازمایش خون هم ادرار دادم بعد شربت و خوردم

من ازمایش عفونت ادرارو تیروئید وکم خونی وپلاکت و..هم همراهش بود میشد ۱۱۰۰ ازاد بیمه داشتم رایگان شد

تومن آزمایشگاه خصوصی600

من صبح رفتم بیمارستان دولتی ازادش با نمونه ادرار باهم ۱۶۷ تومن شد
با بیمه شاید ۵۰ تا ۷۰ تومن بشه

من بهداشت برام نوشت رایگان

ازاد نمیدونم ولی تازه همسرم رفت برا فردا نوبت گرفت با بیمه سلامت و اینکه ازمایشگاه خصوصی پنج ایتم ازمایش شد ۳۸۵ تومن

۶۵۰تومن

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسرام 😍 مامان گل پسرام 😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامی فندق مامان مامی فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حــســام👶🏻💙 مامان حــســام👶🏻💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی