سلام مامانا بنظرتون هماتوم من بزرگه؟

تصویر
۳ پاسخ

نه عزیزم
استراحت کن شیاف بذار
به بخور
کاهو به هیچ وجه نخور
خوب میشه ان شاءالله

منم هماتوم دارم ۱۰*۳۷

عه منو تو سونومون مث همه ک

سوال های مرتبط

مامان دلآرا مامان دلآرا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان آلوچه مامان آلوچه ۷ ماهگی
مامان هانا و حسین🩷💙 مامان هانا و حسین🩷💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته سیزدهم بارداری