۲ پاسخ

اگه استخونشه طبیعیه. اگه داخلشه شاید لخاطر اون باشه

چون سرکلاژی اینطوریه منم یکم میشینم همینم اصلا نمی تونم راست بشینم تیر میکشه داخل واژنم

سوال های مرتبط