۵ پاسخ

عزیزم طول سرویکس چند باشه سرکلاژ میکنن؟

دقیقا منم دوروز پیش مث توبودم زیردلم تیرمیکشید دوهفته هم بودسرکلاژکرده بودم...دیروز رفتم دکتر چک کردهمه چی خوب بود گفت استراحت کن همین🥴😑

از اولش درد داشتی یا الان درد گرفته؟

حتما خوب استراحت نکردی عزیزم
تو کلا باید بخوابی فقط واسه سرویس میتونی بلند شی

نه چرا بری؟شیاف بزار استراحت کن خوب میشی

سوال های مرتبط