اره من ی تخت داشتن دراز کشیم همونجا راحت بودم
مال من سه مرحله بود موندم همونجا بین هر کدوم ی ساعت فاصله
اره داغون شدم از۸تا۱۲
من بینش میرفتم خونه ،چون گیج بودم یکم دراز میکشیدم
نباید چیزی به غیر از اب بخوری
آره ، من خونمون تا آزمایشگاه ی چهار راه فاصله بود ولی مسئول آزمایشگاه گف نباید تحرک داشته باشی
اره 4بار خون ی بار ادرار گرفتن
من دوساعت اخرو میرفتم خونه و برمیگشتم چون حالت تهوع داشتم اونجا هم هوا گرفته بود البته خونمونم دور نبود
آره
من 3ساعت طول کشید
بله
چند مرحله ای برات نوشته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.