سلام تو تبریز کدوم دکتر خوبه یعنی خیلی خوب

۲ پاسخ

دکتر تهرانی قدیم عالیه

واسه زایمان سزارین من خودم و چند نفر رفتیم عالی بود دکتر نازیتا رزم گیری هیچی نفهمیدم از زایمانم الآنم دومی رو میرم پیشش

سوال های مرتبط

مامان امیر سام مامان امیر سام ۲ ماهگی
مامان مامان نی نی🥺 مامان مامان نی نی🥺 هفته هشتم بارداری
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سهند و الشن مامان سهند و الشن هفته بیستم بارداری
مامان فندق


🩷 مامان فندق 🩷 هفته سی‌ویکم بارداری