تو شیردهی میشه نشاسته بخوری؟؟

۳ پاسخ

نشاسته برای چی میخوری
موردی نداره نه

اره گلم
وقتی ک تیارا بدنیا امده بود، یادمه صبحونه همش ویار فرنی با نشاسته داشتم یعنی عاشقشم 😊

اره میشه

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۱۱ ماهگی
مامان مهدیاروشهریار مامان مهدیاروشهریار ۱۰ ماهگی
مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی