۶ پاسخ

من ک چند سری تا خرخره خوردم😑😐🙁☹

من ک خوردم😑

من نشنیدم تاحالا

به بچه میگن ندید چون که حساسیت زا هست

بخاطر اینکه آلرژی زاس

من نشنیدم ولی شاید یک درصد منظور توت فرنگی گلخانه ای بخاطر سموم زیاد احتمالیش باشه

سوال های مرتبط

مامان مامان حُسنا ❤️ مامان مامان حُسنا ❤️ ۳ ماهگی
مامان شاهان جون مامان شاهان جون ۱۵ ماهگی
مامان آقا حامی 🩵 . مامان آقا حامی 🩵 . ۵ ماهگی
مامان رادمهر 🫀 مامان رادمهر 🫀 ۴ ماهگی