۲ پاسخ

بله نفخ دارع

اگه بخوای رو اصول پیش بری تو شیردهی 99 درصد مواد غذایی سردی و نفخ داره بخور همه چی بعدش یه چیز گرمی بخور بزار بچتت هم عادت کنه

سوال های مرتبط

مامان بــرکـه مامان بــرکـه ۳ ماهگی
مامان شاهان جون مامان شاهان جون ۱۵ ماهگی
مامان بــرکـه مامان بــرکـه ۳ ماهگی