خیلی محکم نباشه فقط... اتفاقا مامای من میگه نزنی اویزون میشه بعد
نمیشه سوتین نبندی شیر میریزه دیگه ...من چند روز اول سوتین نبستم ولی بعدش شیرم ک بیشتر شد مجبور شدم ببندم تا ی پارچه یا پد بذارم ک شیرم نریزه
منم میبندم
سینه هام خیلی سنگینه نبدم اعصابم خراب میشه
شل ببند
منم میبندم
از من میشنوی سوتین شیردهی بپوش . سینه هات آویزون میشه نپوشی چون سنگینه به مرور افتاده میشه
نه چه اشگالی منم می پوشم مادرشوهرم میگه شیربرمیگرده ولی اوناهمه خرافاته
میگن شیر پس میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.