۹ پاسخ

من سوتین نپوشم کل لباسم خیس میشه

چطوری مهسا گلییی؟😂😍 نینیت اومد رفیقارو از یاد بردیا یادی از ما چشم به راه ها نمیکنی!

نه بپوش ولی نرم بپوش

سلام گلم
من سوتین میپوشم فقط باید سوتین یه سایز بزرگتر ببندی عزیزم یاک نیم تنه بپوش من بیشتر نیم تنه میپوشم‌ الانم ک هواگرم

نه نمیپوشم...یکم باکف دشت دو آنی بکش صاف میشه

من که زدم اصل هم اینطور نبود
بچه بزرگ بشه دا بیشتر شیر میخوره مثل اول نمیاد که اونام فک کردن بخاطر سوتین هس

ن بابا الکیه همش حرفه قدیمیا

من بیرون رفتنی میپوشیم خونه ولی هعی شیر میدم سختمه بدم بالا سینمو در بیارم دکتر گفت این حرفا هم چرت و پرته ربطی نداره

نیم‌تنه بپوش

سوال های مرتبط