من اصلا نبستم
قبل بارداریمم نمیبستم عادت ندارم فقط جایی رفتنی میزنم
آره نبند
الان اولشم هست هنوز درست شیرت راه نیفتاده
نهایتا برای مهمونی بزن
ببند چون سینه هات شل و افتاده میشن
نه والا
من بعد از یکدهفته از سزارین بستم
عادت ندارم بدون سوتین باشم
شیرمم اوکیه
من هنوزم نبستم چون وقتی میبستم شیرم کم بود.
اسفنجی نبند
یا سوتین کهنه بزن که یکم شل و راحت تر باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.