۶ پاسخ

من اصلا نبستم
قبل بارداریمم نمیبستم عادت ندارم فقط جایی رفتنی میزنم

آره نبند
الان اولشم هست هنوز درست شیرت راه نیفتاده
نهایتا برای مهمونی بزن

ببند چون سینه هات شل و افتاده میشن

نه والا
من بعد از یکدهفته از سزارین بستم
عادت ندارم بدون سوتین باشم
شیرمم اوکیه

من هنوزم نبستم چون وقتی می‌بستم شیرم کم بود.

اسفنجی نبند
یا سوتین کهنه بزن که یکم شل و راحت تر باشه

سوال های مرتبط

مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی
مامان Nafas👼🏻🩷 مامان Nafas👼🏻🩷 ۹ ماهگی
مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی