میگن سوتین بپوشی شیر برمیگرده نمیدونم بپوشم یان

۴ پاسخ

فقط نباید خیلی سفت باشه که اذیت بشی

من سوتین نمیپوشم فقط نیم تنه

نه راحتی بپوش
اگه بدون سوتین بگردی سینت شل میشه

کی گفته

سوال های مرتبط

مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی
مامان Nafas👼🏻🩷 مامان Nafas👼🏻🩷 ۹ ماهگی
مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی