۴ پاسخ

من ک میزنم تنگشم میزدم شیرمم زیاد شده ب جا کم

من شنیدم تا چلع

😐 کی میگه
بزن بابا مگه میشه سوتین نزنی !

سوتین شیردهی استفاده کن
معمولی ک استفاده میکنی نمیدونم چرا ولی شیر قطع میشه

سوال های مرتبط

مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی
مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی
مامان Nafas👼🏻🩷 مامان Nafas👼🏻🩷 ۱۰ ماهگی