۴ پاسخ

من میخواستم خشک شه دکتر گفت سوتینت سفت باشه

من سوتین میزنم اصلا شیر نمیاد توسینم

اگه تنگ باشه ممکنه باعث احتقان سینه بشه
یعنی ملتهب و دردناک میشه اذیت می‌شی

هرچی شل ترباشه یا نپوشی بهتره شیر بیشتر جمع میشه

سوال های مرتبط

مامان Nafas👼🏻🩷 مامان Nafas👼🏻🩷 ۹ ماهگی
مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی
مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی