اگه سوتین ببندم شیرم برمی‌گرده؟

۱ پاسخ

سئوال منم بود
ولی چون سینه شیر داشت سنگین بود شونه هام به سمت پایین کشیده میشد درد میکرد شونه هام منم یه سوتین راحت بدون اسفنج و جک بستم

سوال های مرتبط

مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۷ ماهگی
مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی