از این سوتین شیردهیا ببند خیلیم راحته، شیر ربطی به سوتین نداره، مادرشوهرا دیگه به کجای ما کار ندارن😖
ربطی نداره..
ببندی بهتر من ک میبندم والا
اگه نبندی ک شیرت میریزه
ببند ولی خیلی سفت نکن
منم شیر خودمو میدم ولی میبندم چون خیلی سینه افتاده میشه اگر نبندی
ببند ولی شل ببند
به منکه گفتن نبند شیرت برمیگرده اگه مشکلی نداره منم ببندم اخه اینطوری خیلی رومخمه
من دو روز اول مادر شوهرم نمیزاشت ببندم خیلی حس بدی داشتممم سینه هام نسبت به قبل بزرگتر شده بودن اصلا خوشم نمیومد
ولی الان میبیندم که جمع شن سینه هام
واسه شیر بیشترم مایعات زیاد بخور خواهرم
ابگوشت
حموم میری سینه هاتو ماساژ بده
اگه جوجت دختره برو رازیانه بخر با نبات آسیاب کن قاشق قاشق بخور یا بریزی روی چایی ولی اگه بچت پسره رازیانه خوب نیس برات چون رازیانه هورمون زنانه داره
کلا سعی کن چیزای مقوی بخوری
توپک خرما درست کن
منم میزنم
شیر ربطی به سوتین نداره ببند شل و افتاده میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.