خانما سلام
سوتین نبندم شیرم بیشتر میشه؟

۵ پاسخ

ربطی نداره عزیزم من تو خونه عادت ندارم ببندم بیرون رفتنی میزنم

من نبستم ربطی نداره...شیرت کمه؟؟

من میبندم منفجر میشم

من حرسم تنگ میشه نبندم ببیندم جمع جور تر انگار شیر بهتره داخلش

من نمیتونم ببندم شیر دادن سخت میشه برام

سوال های مرتبط

مامان مهراد🧸🤎 مامان مهراد🧸🤎 ۸ ماهگی
مامان نی نیش 🍼 مامان نی نیش 🍼 ۵ ماهگی