تا ۴۰روز سعی کن نزنی یا نیم تنه استفادع کن
من که از اول شیردهی بستم شیرمم کم نشده
نه ببند من حتی سفت میبستم بازم زیاد شیر داشتم
اه نه منم بچه اول گفتن نبند برمیگردم نیستم شیر زیاد اومد سینم افتاده و شل شد ....ولی این سری از همون اولش بستم ربطی ندارد بنظرم
عزیزم میخوای تا زمانی که شیرومیدی سوتین نبندی؟
از این سوتین های نیم تنه بدون اسفنج بگیر شیردهی هم باهاش آسونه
ببند راحت اصلا به این چیزا نیست با مکیدنش شیر راه میفته
وا عزیزم شما همش دوروز زایمان کردی فعلا که شیر نداری بعد از ۴یا ۵روز دوش همبگیری زیاد میشه خرما همبخور اصلا ربطی به سوتین نداره من همیشه میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.