ببخشید چرا میگن لبنیات تو شیردهی نباید خورد؟

۶ پاسخ

من خوردم از اول😐🫡

چون نفاخه
باعث تشدید کولیک نوزاد میشه
و یا ممکنه باعث حساسیت شه

سرده کولیک میاره

چون سردیه

چون نفاخه

نیایدی در کار نیست تست کن چون حساسیتی وجود داره ب اسم حساسیت پروتیین گاوی باید ببینی بچت چه واکنشی نشون میده

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی
مامان Salman👼🏻🩵 مامان Salman👼🏻🩵 ۱۲ ماهگی