چرا نباید تن ماهی در دوران شیردهی بخوریم!

۵ پاسخ

من خیلی میخورم

جیوه داره
ولی من یکی دوباری خوردم
خیلی هوس کرده بودم

چون ماهی تن درصد جیوه بالایی داره

مگه بَده من دو سه بار خوردم😢

جیوه.

سوال های مرتبط

مامان نیارا🧸🤎✨ مامان نیارا🧸🤎✨ ۱۵ ماهگی
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان ایناس مامان ایناس ۵ ماهگی